Monday 28 November 2011

more fat. shit !

hyee you all. haaa. nak buat hingaq sikit ar nieh. berat badan aku bertambah siottt ! arghh. perot aku ni tak bole nak cover2 dah. terserlah ar keayuan perot aku nih. dulu buncit pon, pakai shirt pon bole cover lg even shirt tu nampak agak tight skit. but now !! dah macam bawa budak tau dakk. kesian aku wey.. ingatkan da cuti nieh boley la diet tp harammm tak turun pon berat badan aku nieh. so sad la kan.. apa2 pun hope la sgt bila dah abeh cuti sem nieh aku dapat hilangkan sket lemak yg berlebihan kat perot nieh. malu la jugak kan. dah kuaq ngn member pon depa punya la slim the river. hehe. aku ni mak aii. tak lalu la org tgok pon kan.. uwerkk ! haaa, gitu. tu tak berumah tangga lagi kan. lau dah berumah tangga. qeban la tangga umah aku. i need more tips la untuk turunkan berat badan nieh. but how? tengok makan sedap2 sket da mula abaikan berat badan. cuba berhati hati la sket an pasnie. insyaAllah :)

No comments: