Thursday 2 June 2011

:) hyep3.. :)

lama xbuka blog nihhh....rindu plak.....b.band ni kerap wat hal dats y laaa lama tak bukak..
nak buka fb pon susahh...today my ibu masak kari ikan...PeHHHH !!!
fvourite food aku wehhh... YUMMY !! lama dah aku dk peqam.....akhirnya....
tercapai gak dapat makan kari ikan..esok adalah hari yang amat mmbosankan bagi aku..
NAPA??
sebab family aku kebanyakkan p makan kenduri & tgai la aku sorg2 kat umah..
ibu aku msti p kenduri ngn mber2 dia..tak bawak dah ot anak dia nih..menyusahkan..am i rite??
huhu..abg aku da job ot..cmera man la katakan...musim ni mmg tak menang tangan laa...no rest..
yg lain2 dgan hal masing2...kuar ngn girlfrend larhh...aku nih???
xkan hang out kat umah ja ot..alahai....tk laqat tgok tv dah...haaa...nak ajak sapa plak kuaq erk???
min&yaya orrrrr SOMEONE ?? ar......
malas la nak pkir nak kuaq....sekarang just tggu nak mndi thennnnnn.........TIME TO EATTTT !!!
AUMMM !! :)

No comments: